Nog 1 week! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Andres en Annemiek - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Andres en Annemiek - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Andres en Annemiek

16 Februari 2015 | Nederland, Alkmaar

Waaa! Nog 1 week en dan is het zover! De spanning neemt nu zo langzamerhand wel toe en het aantal te werken dagen is nog maar op 1 hand te tellen.

Gisteren hebben zijn we gaan proefpakken. We hebben gedaan alsof we gisteren echt zouden vertrekken en hebben ingepakt zoals we het komende week ook zouden doen.
Het bed lag binnen no-time vol met al onze spullen en we vroegen ons af of dit wel allemaal in de backpack zou passen.

Na 2,5 uur zat alles in de backpack en het paste ook nog! Andres zijn tas woog 10,5 kg en mijn backpack was 13 kg. Mijn streven was 12 kg dus ik heb nog een week de tijd om na te denken over de spullen die ik er toch uit ga laten. Ik neem sowieso minder T-shirts mee en mijn korte broek laat ik thuis.

Verder zijn we er eigenlijk helemaal klaar voor en hebben we er heel veel zin in!

Op het werk moet nog wel een hoop gebeuren. Bij zowel Andres als bij mij, maar als je het dag voor dag doet is het allemaal te overzien!

Aanstaande zondag zal ik nog eens goed alle kledingstukken langs gaan of ik die wel echt nodig heb, ik het evt daar koop of dat ik het thuis kan laten. Zo moet ik toch 1 kg eraf kunnen halen!?
Het gaat me lukken!

Nu is het aftellen geblazen! WOEHOE!!

  • 16 Februari 2015 - 14:35

    Bram:

    Lekker bezig!!!

    Des te meer je thuis laat des te lichter je koffer!
    Tip: Neem voor 1 week aan kleding mee en zoek per week een kleine wasserette op.. werkt prima!
    Scheelt niet 1 maar misschien wel 4 kilo ;)

    Succes!!!

  • 16 Februari 2015 - 14:41

    Stieneke:

    Lieve mensen
    Via de reguliere mail jullie al een geweldige reis toegewenst!
    Wat een super vooruitzicht voor jullie......
    Hebben jullie wat geoefend met die zware rugzakken?
    Enfin....het ga jullie héééél erg goed!!Stieneke

  • 16 Februari 2015 - 19:47

    Jacobine:

    Goed voorbereid op reis!! En ook ruimte over laten om daar te shoppen hè! Ook erg belangrijk!! ^^

  • 17 Februari 2015 - 12:02

    Andres En Annemiek :

    Bedankt allemaal! Ook voor de tips! Ga ik zondag zeker doen Bram! Stieneke; nee we hebben niet met bepakking gelopen, want we trekken van dorp/stad naar dorp/stad. In de bergen nemen we een kleine rugzak. Komt goed allemaal!

  • 17 Februari 2015 - 19:53

    Roxanne:

    Jeetje lijkt mij lastig om maar zo weinig mee te kunnen nemen hihi!
    Succes met de laatste dingetjes voorbereiden.
    Ook vanaf hier een hele fijne reis gewenst, geniet samen!
    Liefsxx

  • 20 Februari 2015 - 07:27

    Lisette:

    Een hééél fijne reis!!
    Xxx Lisette

  • 25 Februari 2015 - 08:04

    Manon:

    Leuk :) Ik ben benieuwd hoe het nu gaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andres en Annemiek

Actief sinds 05 Jan. 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 10547

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 27 Maart 2015

Nepal 2015

Landen bezocht: