De voorbereidingen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Andres en Annemiek - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Andres en Annemiek - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Andres en Annemiek

05 Januari 2015 | Nederland, Alkmaar

Vandaag over 7 weken zitten we in het vliegtuig naar Nepal. Sterker nog; we zijn over 7 weken 4 minuten geleden opgestegen. Rare zin, maar ik denk dat iedereen me snapt.
De spanning stijgt vooral omdat het onze eerste grote reis is.

Op deze grauwe maandag ben ik bezig met alle belangrijke reisdocumenten in te scannen en te printen. Ook werk ik het excelsheet met alle belangrijke polisnummers en noodnummers (bank, zorgverzekering en reisverzekerinng enz) bij. De documentenmap wil ik graag zo snel mogelijk compleet hebben, want dan hoef ik daar niet meer over na te denken.

Morgen begin ik met vaccineren (DTP, Hepatitus en Rabius). Andres is in december al begonnen.

De komende maand gaan we de laatste medicatie, zalfjes etc bij elkaar sprokkelen zodat ook onze EHBO-KAST! (ik ben het type je weet maar nooit) in orde is. Waarschijnlijk hebben we de helft niet nodig, maar goed we zijn beginners!
Ook de laatste spullen zullen we aanschaffen!

Donderdag a.s. is er een lezing in Heiloo over het Himalayagebergte dus ook daar zijn we bij! We komen al in de stemming!
Nog even geduld...

  • 05 Januari 2015 - 14:34

    Stieneke:

    wat een boel voorbereiding, hė. Maar ja,het is wel even iets anders dan een week endje België.....

  • 06 Januari 2015 - 09:46

    Andres En Annemiek :

    Ja het is veel werk, maar het geeft wel rust als het allemaal geregeld is :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andres en Annemiek

Actief sinds 05 Jan. 2015
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 10578

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 27 Maart 2015

Nepal 2015

Landen bezocht: